Snöö!!

Nu e jag hemma från ett besök hos mormor. Det har snöat massor nu i cirka ett dygn, eller? Aja jag har ingen aning men det har ju snöat så mycket att mamma lyckades köra fast, 2 gånger! Första gången fick jag sätta mig i hundburen i bakluckan. Fick lite ont av stt sitta ihopkuad som ett paket! Men iaf, när vi ätligen kom loss så började mamma tacka mig! Å tack Louise du e verkligen en klippa vilken tur att du väger så mycket. Efter den meningen så körde vi fast igen! xD

När mamma fårr eld i spisen i köket så ska vi gå ut och skotta snö! sen ska mamma gå över till Bert och be honom ploga våran väg! :D

Nu sitter jag och äter BILAR 8D Jag har fått ett litet bilryck!

Man kanske ska dra lite med wilda, eller lära henne, fram, höger, vänster och stopp/stanna! o.O


Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0