BILDER!! <3

ÄNTLIGEN!! Nu har jag varit in och köpt mina stövlar, det tog lite tid men nu e det gjort! (a')


Shiit i mogon ska man åka skridskor på idrotten igen XD lesk :D

Nu sitter jag och väntar på att duschen ska bli ledig så att man kan duscha lite sen äta och sen sova lite! :D

Juste, jag var ut och fotade lite, igår tror jag att det var. Nu när jag endå sitter vid mormors dator så kan jag ladda upp några av bilderna!! :D


Ljuset på bilderna e skiit dåligt men motivet blev ganska bra! :D

Sambo!Sambo! <3

WWilda, dålig bild! 8)

§En av mina favoriter på Sambo!

sEn till favorit! <3    I <3 Ögonen!!

wefHAHAHAH ful ful bild xD (lägg märke till hund godisen över nosen på honom! )

xg xAvslutar med en helsajko bild :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0